Saturday, June 5, 2010

Superhero



Kecik2 dulu aku taksub ngan mcm2 superhero, Superman, Batman, Ultraman n mcm2 lg "man". Ade yg sggup korbankan masa tidur dorg tuk org lain (Batman), ade yg sggup pakai costume dlm baju(Superman).. ade yg sggup jd slimut aku(Ultraman)..

yup! aku gune slimut ultraman.. Rase sgt selamat bile ade ultraman jd slimut aku. :-P n aku still gune smpai sekarang.. klu ade pertandingan slimut paling meriah kompem aku menang.

Tpi sekarang segalanya berubah, walaupun superhero mcm yg aku sebut tadi wujud, dorg xkn dtg tolong aku tuk bunuh nyamuk n lalat2 kt rumah.. Sorry superhero2 yg pernah aku agungkan dahulu, aku da beralih arah... Sekarang Pyrosol jer yg mampu protect aku dri segala bahaya.. Sorry!


P/s:
--kepada pembaca yg ade follow blog Mohd Ariff Haikal akan perasan yg dia pon ade post pasal pyrosol.. Rasenyer arini adalah Hari Pyrosol Sedunia

--pasni kene minx maap balik kt slimut ultraman aku, takot die merajuk


  • rss
  • Del.icio.us
  • Digg
  • Twitter
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Share this on Technorati
  • Post this to Myspace
  • Share this on Blinklist
  • Submit this to DesignFloat

2 comments:

nub said...

hahaha :D kelaka la ang ni min :D

Adi An Fadzil said...

sengal! haha

Post a Comment