Tuesday, June 15, 2010

Asian


Dalam trenko yang separa sendat:
bdk trenko: "naik la, ada lagi kerusi sebelah orang cina 2"

orang cina yg dia maksudkan adalah aku dan hanif..

bukan senang nk dgr kt Malaysia "are you chinese?" kt muka2 cm aku

siapa2 yg trase nk dipanggil cina, datang la Mesir.

bg mereka,

All Asian = Chinese = Hungga Bongga*


*hungga bongga= orang asli ala2 bushman. mereka ingt tamadun dunia hanya lah tamadun eropah, amerika, dan tamadun mereka sendiri. orang asia semuanya cina.

*orang arab rasa negara mereka hebat! Negara dorg jer yg byk kereta, bila aku bgtau proton 2 buatan malaysia n engine2 nyer skali buatan Malaysia terkezut beruk dorg.

*kereta proton ni mcm brg mewah kt mesir (mahal), harganya same mcm kereta2 honda.
~Pak cik interior design National Union Bank yg ckp

*Mereka mcm idup dlm dunie yg smpdannya di perbuat dri cermin. Nampak diri sendiri jer. Hrap2 mereka sedar.

*Bukan sume yg buruk itu di Mesir. Alhamdulillah, setiap kali solat insyallah separuh masjid akan penuh. bukan imam n pak cik2 tua jer, yg muda2 pown ade.

*Yang bijak pandai pun byak dri bgse dorg, harap2 digune kearah yg btul.


  • rss
  • Del.icio.us
  • Digg
  • Twitter
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Share this on Technorati
  • Post this to Myspace
  • Share this on Blinklist
  • Submit this to DesignFloat

3 comments:

edoraemon said...

ko pernah kena kata org cina.

aku pernah doh! kena kata minah korea!
hahahha
dah lah kulit aku gelap.
celah mana korea pon aku tak taw
=.="

buku said...

hiks.. di sini rupanya ini org.. :D

urra901109 said...

korea? hahhaha..x agak, dorg mmg xley cam muke org asia.. lain kali aku nk ckp aku pakistan, sng nk dpt brg murah kowt.

Post a Comment