Tuesday, December 22, 2009

Sheeba..Souq, Soul

Dari kiri, Aku, tgah/atas Hanif, kanan mak cik arab

La' la'(tak-tak)
kabir-kabir(bg la aku hok beso2 skek)

AA, ao ao da(ho ho hok tu la yg aku nok)

Lepak r mak cik oi
ko nk byk mane ni?
samak kabir la' helwa(ikang beso2 mane manis)
(Dengan plastik yg da penuh)
Kaman2(nk lagi)
pergh!
sabo jela seluk tgn dlm bekas 2.


Aku ngan hanif dgn penuh redha seluk lg ktorg dlm bekas ikan keli 2, cri la ikan keli lg tuk mak cik arab ni.. aih, tension aku.. die ingt aku keje kt ctu ker ape. siap order n memilih nk yg besa plak 2. klu ikut saiz malaysia, ikan yg aku tgkap tu da saiz XL da tpi die still xnk, nk yg kabir lg XXL la kut. nasib baik wujud dlm bekas 2 ikan yg ckup GERGASI tuk nafsu die. haiz... mggu lepas bdk2 nk pegi siap ade mak cik mane ntah tlong tgkapkn, mggu aku sendri plak yg kene tgkap + dgn tlong tgkap tuk org lain skali.. patut nyer tuan kedai bg aku diskaun, da la pagi2 time musim sejuk.. cm celup tgn dalam ais jer la.. da penat2 tgkap untuk dia, ttbe jer bley plak die pgg plastik 2 longgar2 last2 terlepas keli gergasi yg ktorg tgkap sblum ni tuk, die jenuh cri blik.. last2 jumpe gak.

Pape pun Alhamdulillah, tiada kecederaan dlm pembikinan video tuh kecuali pd ikan2 yg tertangkap.. Rekod Tangkapan bersama hanif hari ni=5 kilo lebey. 2 kilo tuk uma aku n hanif, 2 kilo yg dikirim bdk2 pompuan, 2 kilo lebey tuk mak cik arab 2.

Leh doe leh?(nape doe nape?

Tempat sayur2 pun sempat gak ktorg pegi, so sempat lah aku wat 1 sesi photoshoot untuk iklan Farmville aku.


Dulu sy budak kampung, membaca dan mengira pun xreti
tpi sekarang saya da maju..saya dah ade ladang besar,
... ANDA BILA LAGI? Mari la kawan2 kita sertai Farmville..

  • rss
  • Del.icio.us
  • Digg
  • Twitter
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Share this on Technorati
  • Post this to Myspace
  • Share this on Blinklist
  • Submit this to DesignFloat

0 comments:

Post a Comment