Sunday, March 14, 2010

Am I right???

Time kt bazaar DPMZ td,
ade Pak Arab dtg, minx minuman,
bdk kita(Melayu) jamukan ngan air kosong..
btul ker care kita smbut saudara kita td?
pdahal ade jer air manis yg sedap kt ctu..
ade jer mknn sedap2 kt ctu.
btul ker aku care aku lyn saudara aku cmtuh,
aku tgk jer..kaku giler.

3-4 ari lepas,
ade Pak Arab jgak dtg Bazaar DPMZ,
dia bg salam n masuk tmpt jualan,
Bc ayat2 Quran klu xsilap aku,
sume pndg dgn penuh hairan,
termasuk aku,
rsenyer aku kenal suare dia,
dia la yg Baca2 Quran kt bwh umah aku mlm sblum 2
aku pasti 2 mmg suare dia,
tpi aku tgk jer die smpai la die blah dri ctu.

btul ker care aku tuh?
bkn ker kiter diajar smbut tetamu
ngan mende yg terbaik yg kite ade?
bkn aku xmmpu, ade jer duit,
ade jer mknn,
ade jer minuman sedap2.
tpi aku jz tgk jer pak cik 2
  • rss
  • Del.icio.us
  • Digg
  • Twitter
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Share this on Technorati
  • Post this to Myspace
  • Share this on Blinklist
  • Submit this to DesignFloat

0 comments:

Post a Comment