Sunday, December 12, 2010

nuffnang

minggu lepas ade membe aku yg da dpt duit RM50 dari nuffnang.. Berbaloi la dia berblogging dengan serius, aku plak jz nk try2 nk tau btul ker x mende2 ni sume. Lihat la u'ols income aku, aku da kaya sekarang 25 sen dowh income.. hahaha


Ayat skim cpt kaya:
"dulu saya miskin, nk makan pun susa, selepas men"join" skim "begitu begini" duit yg saya dpt kini xhabis dipakai. lihat lah, saya da kaya"

Conclusion: Nuffnang terbukti benar, dan benar2 lambat nk generate income yg masyuk. Blogger beginnner 45 follower cm aku yg 3 bulan join nuffnang jz dapat 25 sen, stended la kn, usaha ciput, ciput la hasil. klu korg nk income yg masyuk kene la letak usaha yg lebey pada blog2 anda ok? xmustahil tetapi xmudah jugak, berjanggut aku tggu 25 sen tuh..

*policy nuffnang: ckup RM 50 bru boley transfer ker akaun bank user + RM 1 akn di deduct sbg transaction fee.
*3bulan dpt 25 sen.. untuk ckupkn smpai RM50 perlukan lebih kurang 25 tahun lagi.. :-p sekejap jer 2 kn?

hi u'ols, I da kaya (RM0.25).. U'ols bila lagi??
klu korg rase cm buley generate smpai beribu view sebulan ke blog korg, korg mungkin buley buat duit ngan mende ni.. So gudluck men'try'-testing Nuffnang! ;-)

  • rss
  • Del.icio.us
  • Digg
  • Twitter
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Share this on Technorati
  • Post this to Myspace
  • Share this on Blinklist
  • Submit this to DesignFloat

0 comments:

Post a Comment