Sunday, October 3, 2010

Its my Survival kit!

Lgu Raya+Lauk Raya+no exercise= lemak

biase la time raya2 ni..bdn sume naik cz memenuhi jemputan open house yg x ptus2. lgi2 akhir syawal ni, sume sibuk rushing cz syawal da nk beransur.

Lemak @ Adipose Tissue @ Fat
Secara "saintifiknya", lemak dipanggil Adipose tissue...Adipose tissue pula dari himpunan adipocyte. Bilangan adipocyte ini kekal bilangannya dalam badan sepanjang hayat kita, yg membezakanya adalah jumlah lemak yg tkandung dlm setiap adipocyte tersebut.

Bg yg "metroseksual", lemak2 ni asyik2 dikaitkan dengan "level of ugliness" which is definitely ridiculous.

Ok! tpi bagi aku, Lemak2 inilah "SURVIVAL KIT" aku.... hahhahah. inilah yg bakal aku gune tuk melawan kesejukan winter kt Egypt nnti. lemak2 ini jugak la yg bkl dijdikan fuel time2 sesak2 duit dihujung bulan.. :-p

jdi hargailah lemak2 anda, pandanglah mereka dari sudut positif pulak and jgn mara kalau aku sebuk membesarkan survival kit aku.


"C'mon, its not fat... Its my Survival kit"
  • rss
  • Del.icio.us
  • Digg
  • Twitter
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Share this on Technorati
  • Post this to Myspace
  • Share this on Blinklist
  • Submit this to DesignFloat

2 comments:

Adi An Fadzil said...

haha. ape doe ko cite? agagaga

I ♥ U Bakery House said...

haha..
nice!

Post a Comment