Sunday, April 4, 2010

sardin owh sardin

Dari kecik lagi aku mmg minat gle mknn yg berasaskn sardin, roti sardin, karipap sardin, sardin mentah..sume aku bantai.

Arini aku berjaya buat sandwich, sng rupenyer, jz cmpur sardin mentah ngan mayonis ngan sos cilli..(da 19 thun beberapa bulan hidup baru tau buat sandwich.ish3.

Problem solved..hati ku da tenang

gmba tin sardin kt atas 2 bknla sardin yg aku gune, sardin yg ade tempat tarik 2 mhal sikit 5genih setin, xmmpu aku nk beli, aku beli sardin 5 tin 10 genih 2 jer.

hairan: npe tmpat2 yg aku pegi jrg gle jual/serve sardine? sedap r..

jiwa aku akan tenang pas mkn sardin

aku berjaya xmakan sardin selama beberapa bulan kt mesir ni..impressive

haziq: muke ko da mcm sardin
(pengakuan membe sendiri)

kentut akan berbau wangi pas mkn sardin

2 jela fakta2 aku dan sardin

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
jiwa yg xtenang



  • rss
  • Del.icio.us
  • Digg
  • Twitter
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Share this on Technorati
  • Post this to Myspace
  • Share this on Blinklist
  • Submit this to DesignFloat

2 comments:

mlletqa said...

sardin is my favrt too!
xpela..sardin pun sardin la.
asalkan perut trisi :)

urra901109 said...

yeah..jumpe lg sorg peminat fanatik sardin

Post a Comment