Sunday, January 3, 2010

Marah & Sayang

Post kali ni nk cerita pasal emosi sepanjang aku kt Mesir

3Januari 2010
Sayang
Tdi mase lecture Nerve&Muscle, ade la 2-3 org bdk Arab masuk klas ktorg tuk amek krusi sbb lab dorg xckup krusi.. 2 org pertame ok jer, lecturer 2 still cool ntah knape lg 2 yg msuk lmbt skit tuk amik krusi jgk tpi kne mara ngan die. Die mara dlm bhse yg x aku pahami, jd aku tgk jela, rsenyer die citer psal amanah sbb hall tuk mmg tuk bdk melayu. Klu tgk care die mara, mmg ganaz jgk lebey dri die pnah mara ktorg.. Time 2 bru aku terpikir, rupenyer klu ktorg kne mara ngan lecturer, itu adalah selembut-lembut marah die kt ktorg lgsg xmcm die mara bdk2 Arab. Haiz... Sayang jgk lect kt ktorg ni..
:-)

Dr Abeer Albiomy, lecturer Physiology ktorg.. die ni seorang doktor yg warak, pkai hijab/purdah dan paling semangat dalam mengajar n memastikan ktorg stadi chapter yg die ajar.die slalu ckp die nk rezeki yg halal jd die cbe wat yg terbaek tuk ktorg. Die jgk ade wat extra klas time raye haji, bg aku 2 pengorbanan besar cz sume pak Arab cuti time 2..ade skali 2 pas abis klas die byk la arab berpusu-pusu masuk lecture hall, ktorg org melayu mcm biasa la..mengalah je la, not a big deal pown..tpi ttbe Dr.Abeer tengking2 bdk Arab suruh dorg kuar dlu bg laluan kt bdk2 Melayu kuar dri situ,.. Rse bersalah jgk kt bdk2 Arab 2, kesian.. Bg aku xde pape sgt pun hal 2.

Dr.Amal Suleiman lecturer Anatomy:Upper Limb.. Dia ni bley than alim n mempunyai sifat2 keibuan yg sgt tggi terhadap bdk Melayu. Dia slalu tegur n suruh bdk Melayu stadi n bg nasihat. tpi bila dia rse cre die ckp ngan lemah lembut 2 x berkesan dia pun arrange 2 jam extra klas setiap mggu, rsenyer aku da mkin improve dlm upper limb.. Thanks Dr Amal
  • rss
  • Del.icio.us
  • Digg
  • Twitter
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Share this on Technorati
  • Post this to Myspace
  • Share this on Blinklist
  • Submit this to DesignFloat

0 comments:

Post a Comment